Részletes leírás
Referenciák
Gyakori kérdések
Kapcsolat
Adatbázis
Kommunikáció
Folyamatkontroll
computer time management
CTM hírlevél regisztráció
*
*

„Egy szervezet annál hatékonyabb, minél zökkenőmentesebben és megbízhatóbban áramoltatja az információt!”
"Egy cég nyereségét egyértelműen az határozza meg, hogy az ügyfelek milyen számban és milyen gyorsan mennek végig az adott cég folyamatain."
Human Network Kft. 1037 Budapest, Kunigunda útja 15. Tel: +361-436-1030, Fax: +361-436-1034
pic2.jpg
CRM rendszerek és a CTM
A CTM (Computer Time Management) egy a hazai viszonyokhoz optimalizált CRM (Costumer Relationship Management) rendszer. Legfőbb feladata, hogy a meglévő és a jövőbeli ügyekkel egy tervezhető, egyszerűen nyomon követhető, de mindenek előtt megszakításoktól mentes kommunikációt alakítsunk ki.

A CTM több dologban is eltér CRM versenytársaitól:

Végtelenül egyszerű és gyors használat. Megszokhattuk, hogy egyes adatok és tranzakciók rögzítése, majd a következő esemény előprogramozása más rendszerekben 7-8 műveletet, kattintást jelent. Ez a CTM-ben egy kattintással elvégezhető. Ez azért lehetséges, mert előre programozható eseménygombok teljesen egyedileg a cég folyamataihoz hangolhatók. Így minimális betanulás mellett egy átlagos munkatárs is olyan gyors lesz, mint más rendszerekben a profik. A fejlesztők legfontosabb célkitűzése az volt, hogy ne csak a profiknak hasznos szoftvert fejlesszenek, hanem az átlagos emberből csináljon a rendszer egy profi munkatársat.

Magyar szoftver, ezért elérhető az ára és bármilyen egyedi fejlesztés reális költségek mellett elérhető. Leggyakrabban a nagy rendszerekhez csatlakozó CRM modulok önállóan nem használhatók, és a hazai vállalkozások számára megfizethetetlenek. A CTM 499.000 Ft + Áfa árával (plusz bevezetési költség) megfizethető minden magyarországi vállalkozás részre. Ehhez járul még egy havi jogdíj, ami a szoftver használatán felül központilag fejlesztett adatbázis frissítést is tartalmaz. És mivel szinte nincs két azonosan működő cég ezért minden partner számára külön finomhangoljuk a használat előtt. Az is lehetséges, hogy az Önök cégének annyira egyediek a folyamatai, hogy egyedi fejlesztést kell végezni. Ez a CTM-ben nem csak egyszerűen megvalósítható, hanem megfizethető költséget jelent. Ez a külföldi rendszereknél nem lehetséges, ezért sok cég ezeket ki is zárja a lehetőségekből.

Mivel cégünk folyamatosan fejleszti a CTM-et, ezért Önök állandóan megkapják a legújabb változatot anélkül, hogy azt meg kellene venni. A fejlesztési stratégiánk az, hogy az felhasználóinktól összegyűjtött javaslatokat és ötleteket beépítjük a fejlesztésbe. Így a CTM folyamatosan és az ügyfelek alapján fejlődik.

A CRM vagyis az ügyfélkapcsolatok menedzselése

Ügyfélkapcsolat menedzselése a leghatékonyabb megoldással:

Egy cégben a legnagyobb érték az információ. Ebben a legértékesebbek az ügyféladatok és az ügyfelekkel kapcsolatos események, a kommunikáció. Ez a cég legnagyobb tőkéje, és ha egy munkatárs fejében van mindez, akkor amikor elmegy a cégtől, elviszi ezt a tőkét úgy, hogy űr marad utána. Ezért szükséges egy egységes rendszerbe foglalni. Erre született a CTM.
Kérjen egy időpontot szakemberünktől!
Kérjen egy kötelezettség nélküli tájékoztatóra időpontot, és a munkatársunk részletesen bemutatja a rendszer használatát és előnyeit. Garantáltan megtérül Önnek a befektetés 1-3 hónap alatt.
*
*
*
*
*
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!
Human Network Kft.
1037 Budapest, Kunigunda útja 15.
Tel: +361-436-1030, Fax: +361-436-1034
Tel: 436-1011