Részletes leírás
Referenciák
Gyakori kérdések
Kapcsolat
Adatbázis
Kommunikáció
Folyamatkontroll
computer time management
CTM hírlevél regisztráció
*
*

„Egy szervezet annál hatékonyabb, minél zökkenőmentesebben és megbízhatóbban áramoltatja az információt!”
"Egy cég nyereségét egyértelműen az határozza meg, hogy az ügyfelek milyen számban és milyen gyorsan mennek végig az adott cég folyamatain."
Human Network Kft. 1037 Budapest, Kunigunda útja 15. Tel: +361-436-1030, Fax: +361-436-1034
pic2.jpg
Egy hatékony értékesítési folyamat
Egy hatékony értékesítés folyamat a következő elemekből áll:
1. Folyamatosan bővített és frissített potenciális ügyfél adatbázis. Ehhez a CTM egy tetszőlegesen bővíthető és skálázható cégadatbázist biztosít. Egyrészről a Human Network induláskor és folyamatosan is ad egy széleskörű cégadatbázist, amit rendszeresen frissít saját erőforrásokkal. Másfelől a saját cégadatbázist is importálni tudják. Akár vásárolt adatbázist is be lehet illeszteni.

2. Új potenciális cégek megkeresése telefonon. A telefonmarketing történhet nyomtatott listákból, vagy egy táblázatkezelőben nyilvántartott adatbázisból is. A gond ezzel az, hogy a telefonbeszélgetéskor megszerzett értékes információt a telefonáló nem tudja rögzíteni, és 80%-ben elvész. Már pedig ez pénzért megszerzett és aranyat érő információ a későbbi értékesítés számára. A CTM-ben minden híváshoz tartozó információ időrendben lesz eltárolva. Így akár évekkel később is visszanézheti, kivel mit beszélt.

3.Személyes találkozó az ügyféllel. Természeten az előre egyeztetett találkozó egy közös és minden munkatárs számára látható határidőnaplóval kell rendelkezzen. Így látható, hogy kinek mikor van megbeszélése, és akár más munkatárs is egyeztethet időpontos az értékesítőnek. A CTM-ben ezen naptár összesítve és akár egy emberre is megtekinthető. Természetesen minden tárgyalás előtt a CTM nyomtat egy tárgyalási naplót, amin a cég összes adata és a személy elérhetősége rajta van. Ezen felül rákerül automatikusan az addigi megbeszélésekről szóló információ is. Ezzel az előzményekről szóló információval sok segítséget kap az értékesítő. Különösen, ha más egyeztette neki az időpontot. Ezen a naplón van hely arra is, hogy a tárgyalásról, illetve a megállapodott következő lépésről is jegyzeteket készítsünk. Majd az irodába visszaérve az új információ és a következő lépés bejegyzésre kerül a CTM-be. Ezért akár hónapokkal később is minden visszakereshető egy adott tárgyalásról.

4. Telefonos visszahívás és utánkövetés. A személyes megkeresést követően akár többször is vissza kell hívni vagy személyesen megkeresni. Ebben különlegesen nagy segítséget jelent a CTM. Minden céghez hozzá lehet rendelni visszahívásokat pontos dátummal és időponttal. Így akár hetekre vagy hónapokra is előre tudunk programozni hívásokat. Nem felejtődnek el hívások, és nem szakad meg a kommunikáció, mivel a program automatikusan feladja a hívandókat.

5. Folyamatos kapcsolattartás a szerződéskötésig. Az üzletkötő feladata a folyamatos kapcsolattartás. Ajánlatokat, szerződéseket küld, és ebben segít a CTM. Kezeli a kiküldött ajánlatokat és szerződéseket, és egy kattintással akár évekre visszamenőleg előhívható. Minden esemény után meghatározható, hogy miket jelezzen elő a rendszer. És a kommunikációs folyamat nem szakad meg. Soha többé nem felejti el a visszahívásokat.
Mindezt biztosítja a CTM. Kérjen egy személyes bemutatót!
Kérjen egy időpontot szakemberünktől!
Kérjen egy kötelezettség nélküli tájékoztatóra időpontot, és a munkatársunk részletesen bemutatja a rendszer használatát és előnyeit. Garantáltan megtérül Önnek a befektetés 1-3 hónap alatt.
*
*
*
*
*
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!
Human Network Kft.
1037 Budapest, Kunigunda útja 15.
Tel: +361-436-1030, Fax: +361-436-1034
Tel: 436-1011